Aamulla jäljestään?

PK-keskustelua kokeista, treeneistä ja elämästä

Valvojat: nikke w, gsb, Annika

Aamulla jäljestään?

ViestiKirjoittaja nikke w » La Syys 27, 2003 10:04 pm

Makkarat pilkottu, suuntaan aamulla pelloille viiden-kuuden aikoihin. Mukaanlähtijät ilmottautukoot tekstiviestillä ennen huomisaamua klo 5..
nikke w

ViestiKirjoittaja gsb » Su Syys 28, 2003 4:26 pm

Oliko ruuhkaa? :lol:
-susa-
Motto:"Tokoa - ei tosikoille =o) "

Kennel Kesselin - amstaffeja ja tokoa.
http://kennelkesselin.net
gsb

ViestiKirjoittaja nikke w » Su Syys 28, 2003 8:35 pm

No kuudelt vast lähin ku oli niin pimeetä.
Jalkautuneita ihmisii oli liikenteessä jo tuolloin, samoin autoilevia. Pari koiranulkoiluttajaa.
Päädyin Keravan Kartanon ympäristöön möyhennetylle sänki-multapellolle. Vettäkin ropsautti ja saappaat oli savimöykkyineen kahden kilon painoiset. Niin - lenkkareilla ei siis pärjää ihan joka paikassa ja joka säässä, Karoliinaa....??? Jokos on Nokialaiset hommattu?? Lähretäänks ottaan pikku suojuoksut ens sunnuntaina? Ajankohta tekstinä, ja punasta tmv. oltava päällä. Etteivät nääs ammu meitä HIRVINÄ niissä maastoissa. Vai saako riistansuojelualueella kauhiasti mettästää?

Susa; mutta entäs jos se lahjaton oonki MÄ, eikä mun koira??? :lol:

Johanna&Co.; F-secure raksutti 10 minsaa, muttei löytäny viruksia. Onnaako selvittää swen-madon jos on?? vai pitäiskö päivittää jollain automaattipäivityksellä :?:
nikke w

ViestiKirjoittaja gsb » Su Syys 28, 2003 9:25 pm

Kyllä täs on joutunu lahjattomaks tunnustautumaan itsekin, ja itseasiassa treenaaminenkin on ollut vaihteeksi hauskaa :lol:
Mies kyllä valitti juur muutama tunti sitten, että hän ei ala mun koiran hyppyytyksiä avustamaan :? Kyseessä pieni työvuoron muutos ens keskiviikkona, että pääsisin ajois Laruun. Kai mä sitten otan Eetsan messiin, jos on niin hel...in vaikeeta :evil:
Koitin jotain kyl vikistä, et mutku en mä edes ole paljon ollu koiratouhuissa... en edes agilityssa moneen kuukauteen :roll:
Yksinhuoltajuudessa oli ne omat hyvät puolensa, ikävä kyllä kaksinhuoltajuudessa on myös hyviä juttuja - vaikeeta!
Nyt painuttava pehkuihin, kun ei saa enää syödäkään, ei o kyl nälkäkään. Aamupuurolla nähdään :P
-susa-
Motto:"Tokoa - ei tosikoille =o) "

Kennel Kesselin - amstaffeja ja tokoa.
http://kennelkesselin.net
gsb

ViestiKirjoittaja Johanna » Ma Syys 29, 2003 7:07 am

Nikke: en tiedä noista matoasioista, laita meiliä P:lle se varmaan osaa neuvoa!
Kyllä te olette rasittavia kun jaksatte noin ahkerasti treenata! Mä vaan lenkkeilen Ginin kanssa. Pitäisi kyllä ottaa itseään niskasta kiinni ja alkaa taas treenaamaan tottista, G on kyllä vaikein koira siinä suhteessa mikä mulla on ollut. Tai sitten omat taidot on niin pahasti ruosteessa...
Harmi että olen tälläinen iltatyöläinen enkä pääse koulutuksiin ,olis ihan tarpeen.
J
Johanna

Kivvaa kun on uusi foorumi

ViestiKirjoittaja Ei mulla ole sellasta » Ma Syys 29, 2003 10:19 am

Hello
Kivaa kun on uusi voorumi.Me ei kyllä Nellin ja Nalan kaa osata mitenkään nyt rekisteröityä mihinkään.(tumpelot)Tässä on niin kauhiasti kaikkia vaihtoehtoja mihin nakutella ja puoliakaan en ymmärrä.Kai täällä voi rekisteröitymättäkin kirjoitella.Muuten tämä on kyllä hienonhieno.Miten te saatte noi kuvat tohon?Mäkin haluun.Kiitos Susa avustasi nauhojen etsinnässä.Meitin toko onnistui yli odotusten(tietty ku me ei kilpailtu).Halli oli todella hieno ja mukava paikka niin kilpailioille kuin henk.kunnallekin.Vitsi ku olisi sellainen!!Ei sada, ei tuule eikä meteli kuulu sisään.Suoritukset olivat tosi hyviä.Evl:llässä ihan mielettömiä.Se toko on tosi helppoa kun sen osaa!(heh)
Tällaisia tuli mieleen.T.Sanna
Ei mulla ole sellasta

Paluu Palveluskoirat