gsb

|
Lähetetty: Ti Hel 07, 2006 12:06 am Viestin aihe: Kokeiden ilmoittaminen KOEKALENTERIIN |
|
|
On ihanaa, että ilmoitatte kokeita hyvissä ajoin, mutta ollaanhan kaikki tarkkoina, että vain oikeaa informaatiota menee kalenteriin. Nyt on tullut muutamasta kokeesta palautetta, että ei ole siellä missä on infottu olevan tai ettei ole koko koetta. Olen tähän mennessä melko suoraan tarkistamatta laittanut kalenteriin minulle ilmoitetut kokeet, mutta jos väärää infoa alkaa olla enemmänkin, on parempi palata vanhaan systeemiin eli siihen, että laitan kalenteriin vain sen mitä löydän Kennelpiirien sivuilta tai Koiramme-lehdestä.
Vain mahdollisimman virheetön kalenteri palvelee meitä kaikkia.
Ilmoitattehan myös kaikista virheistä joita huomaatte, että saadaan korjaukset tehtyä ennenkuin mitään vahinkoa pääsee syntymään.
Virheitähän toki on myös Koiramme-lehdessä ja piirien sivuilla eli edelleen on toki suotavaa ilmoittaa tilinumerovirheistä, osoitteenmuutoksista ja painovirheistä.
Yhteistyöllä tulokseen
-susa-
Korjaukset, lisäykset ja muu kalenteria koskeva posti joko tänne foorumiin tai suoraan minulle:
susanna.berghall@pp.inet.fi _________________ Motto:"Tokoa - ei tosikoille =o) "
Kennel Kesselin - amstaffeja ja tokoa.
http://kennelkesselin.net
Viimeinen muokkaaja, gsb pvm Ti Hei 04, 2006 10:17 am, muokattu 1 kertaa |
|